Jumat, 10 Desember 2010

it's so damn hard to say I don't care -_-

bonjour :D
first, I wanna say: THANK GOD! xD
em... why? 'cause I still have another day in this world, watching people I love with their happy life :D
and also because: my life seems easier today :D why?
so, I'm asking my friends for some advice and I got some. they said I have to take it easy
saya terlalu mikirin orang lain, sedangkan diri sendiri kurang saya peduliin (seperti kata temen saya, "parah-_-")
saya mikirin orang lain emang orang lain mikirin saya? saya peduliin mereka emangnya mereka peduliin saya? I keep telling myself that thing. and everything gets better, I'm not too worried about people that I shouldn't worried about.

but don't worry guys, I'm still me, saya gaakan jadi apatis, for sure. saya masih bakalan peduli sama kalian yang peduli sama saya (yang enggak? ya gapapa -_-) hemmeh maaf ya omongannya geje -_-
intinya, hari ini saya seneng xD

who cares if you don't care? mwahaha >:)
oh, iya saya lupa kenapa saya kasih judul kaya begitu? ._. udah ah makin geje aja -_- maap yaaaaaaaaa
oh iya saya mau posting foto2 keren, tunggu yaaaa ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar